امید قادری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه گفت:حمل و نفل گردشگری یکی از حلقه های گمشده ی زیر ساخت های گردشگری است و سعی کردیم در همین راستا از طریق سرمایه گذاری این موضوع را حل کنیم.
کد خبر: ۷۹۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 21 November 2019

امید قادری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در حمل و نقل های VIPاختصاصی برای گردشگری مشکل داشتیم ،در همین راستا سعی کردیم از طریق سرمایه گذاری در استان ،این موضوع را حل کنیم و چند سرمایه گذار بومی یافتیم که پای کار آمدند و بنا شد که حمل ونقل گردشگری را در استان راه اندازی کنیم.

وی خار نشان کرد:موافقت نامه های اصولی و تکمیل پرونده انجام شد آنچه لازم بود برای 3 موسسه انجام دادیم که اشتغال زایی خوبی هم به همراه دارد.پس از یافت و جذب سرمایه گذار آن ها را به بانک معرفی کردیم تا از محل اعتبارات زلزله منابع مالی را دریافت کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه  افزود:قرار براین بود این موسسات ،نمایندگی خود را در مناطق زلزله زده احداث کنند ، پست بانک و بانک کشاورزی از جمله این بانک ها بودند اما هر مرحله ای که جلو می رفتیم مانعی بر سرراه سرمایه گذاران می گذاشتند نهایتا همه این موانع در کارگروه اشتغال با حمایت و همت استاندار رفع شد.

قادری در پایان تاکید کرد :7 ماه از رسیدگی به این موضوع می گذرد و هر روز با یک مدرک و دستوالعمل جدید مواجه شدیم آخرین مدرک ارائه پیش فاکتور از سوی نمایندگی بود ،اکنون با توجه به اینکه نمایندگی ها ماشینی برای فروش ندارند کارشان به مشکل برخورده است که استاندار مکاتبه کرده که بتواند از طریق وزیر صنعت ماشین ها را مستقیم از کارخانه تهیه کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار