رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مردم ولایت‌مدار کرمانشاه روز یکشنبه در پاسخ به اقدامات اخیر اشرار با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» در دفاع از اقتدار و امنیت کشور، راهپیمایی خواهند کرد.
کد خبر: ۷۹۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 21 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عباس سروری ، از برگزاری راهپیمایی بزرگ مردم کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: کرمانشاهیان در پی حوادث اخیر که توسط تعدادی اشرار، ضدانقلاب و عناصر وابسته به استکبار جهانی نسبت به حرمت‌شکنی و تخریب اموال عمومی صورت گرفت، به خیابان‌ها آمده و حمایت قاطعانه خود را بر سر ایادی کفر و استکبار جهانی فریاد خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: این تجمع مردمی با عنوان «لبیک یا خامنه‌ای» و در دفاع از اقتدار و امنیت کشور، در شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود و صحنه برگزار می‌شود.

وی افزود: ملت و هوشیار ایران اسلامی هیچگاه اجازه ضربه به اصل نظام را نخواهند داد و با حضور همیشه به موقع خود در صحنه و با به نمایش گذاشتن بصیرت انقلابی باری دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

سروری ضمن دعوت از عموم مردم ولایت‌مدار کرمانشاه برای حضور در این راهپیمایی در خصوص مکان و زمان برگزاری آن، گفت: اقشار و گروه‌های مختلف مردم ولایت‌مدار کرمانشاه ساعت 10 روز یکشنبه هفته آینده از میدان شهرداری سابق(میدان انقلاب) به سمت میدان آزادی حرکت کرده و با حضور پرشور خود و سردادن شعارهایی، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار