مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت:در پویش گرم کتاب ۷ ایستگاه کتابخوانی یکی در کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها و در فضای باز پارک‌ها و بوستان‌ها برای کودکان در مورد کتاب برنامه اجرا میکردند.
کد خبر: ۷۹۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 20 November 2019

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام تابستان روزهای خیلی شلوغی را طی کرد و بچه ها با میل و رغبت در کانون حضور پیدا کردند.

 

وی با اشاره به 40 مرکز فرهنگی و هنری ثابت و سیار در استان خاطر نشان کرد:این مراکز به کودکان و نوجوانان خدمت رسانی می کنند و در تابستان امسال با برنامه های جدید و متنوع که به فعالیت های کانون اضافه شد  از جمله این فعالیت ها برگزاری انجمن های مختلف انجمن ادبی، هنری در رشته های نمایش بازیگری ، نمایش عروسکی، سرود و هنرهای تجسمی که از افراد صاحب نظر هم به عنوان کارشناس در این انجمن ها  دعوت شده است وتعدادی از اعضای همین انجمن ها هم در مهرواره داستان کشوری تبریز شرکت کردند.

فتاحی در اذامه افزود: برگزاری جشنواره قصه گویی در سطح استان و کشوری در تابستان امسال ، حضور واحد سیار روستایی کانون در جمع عشایر و روستائیان از برنامه های اجرا شده در تابستان می توان نام برد.

وی با اشاره به مسابقه های نقاشی که توسط کانون هرساله برگزار می شود عنوان کرد:امسال در این مسابقات استعدادهای درخشانی شرکت کردند و می توان به برگزیده شدن یکی از اعضای کانون درجشنواره کائو محیط زیست و همچنین تنها برگزیده در جشنواره صلح اسپانیا که از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است اشاره کرد.

به گفته این مسئول، از فعالیت های کانون در تابستان اکران فیلم ضربه فنی از تولیدات کانون،افتتاح کافه کتاب در فضای  بسیار مناسب کتابخوانی و تماشای فیلم  و افتتاح خانه نجوم که خانه ای کوچیک اما پر از شگفتی و آفرینش می توان اشاره کرد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد:امسال تفاهم نامه ها  و همکاری های زیادی با ادارات و ارگانها و سازمان ها که برای کودکان برنامه دارند امضاء شده است.

فتاحی در پایان تصریح کرد:کانون نسبت به سال های گذشته از نظر کمی و کیفی رشد داشته و برنامه ها به سمت کیفی بودن پیش می رود و امیدواریم برای کودکان نیز تاثیرات مثبتی ذاشته باشد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار