معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از بازدید ۲۸۷ هزار نفر از یادمان های استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 20 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،، سرهنگ مجتبی بیاتی به مناسبت هفته بسیج به ارائه آماری از اردوهای راهیان نور در استان پرداخت و اظهار داشت: جبهه های غرب در استان کرمانشاه پذیرای مهمانانی از اقصا نقاط ایران اسلامی و حتی خارج از کشور است.

وی افزود: افتتاحیه اردوهیان نور کشور هرساله اردیبهشت ماه و سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز و در سرپل ذهاب انجام می شود که امسال هم ۲۹ هزار و ۱۲۳ نفر در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند که ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها از سایر استانها به کرمانشاه آمده بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در بحث راهیان نور غرب ۳۸ هزار و ۳۱۴ نفر از یادمان های استان کرمانشاه بازدید داشته اند.

سرهنگ بیاتی اشاره ای به اردوهای دانش آموزی کرد و بیان داشت: تا کنون ۶ هزار و ۴۱۱ دانش آموز دختر به جبهه های غرب اعزام شدند و برای اعزام ۷ هزار دانش آموز پسر نیز برنامه ریزی شده است.

وی در مورد اعزام به جبهه های جنوب نیز گفت: برای اعرام ۵ هزار نفر تا پایان امسال برنامه ریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال  ۲۵ هزار و ۹۲۳ دانش آموز از استان های گیلان، همدان، چهارمحال و بختیاری و تهران از ۱۵ مهر از یادمان های کرمانشاه بازدید کردند و تا پایان سال این اردوها برقرار است و به ۵۰ هزار نفر خواهیم رسید.

سرهنگ بیاتی برگزاری ۴۵ شب نمایش فرهنگی_رزمی با افلاکیان را از برنامه های تدارک دیده برای راهیان نور عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط جوی سایر شهرها برای دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تا کنون ۲۸۷ هزار نفر از مردم در قالب راهیان نور عمومی، دانش آموزی و دانشجویی از یادمان های کرمانشاه بازدید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در خصوص اعزام تیم های پزشکی نیز گفت: در سال ۹۷ و ۹۸ ، ۴۱۳ اعزام تیم های پزشکی داشتیم.

وی بیان داشت: در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محلات کرامت ۱۳۲ تیم پزشکی و ۳۴ تیم دندانپزشکی اعزام شدند.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار