معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: باید برای استفاده هرچه بیشتر از سوخت سی.ان.اجی (CNG) در استان برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۷۹۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 20 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری در برگزاری ویدئوکنفراس تمامی معاونین عمرانی استانداری‌ها با معاون عمرانی وزارت کشور که به منظور تشریح اقدام‌های انجام شده برای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در استان ها انجام شد، اظهار داشت: باید با اتخاذ تدابیر، برنامه های لازم برای حرکت به سمت استفاده هر چه بیشتر از جایگاه‌ها و سوخت CNG اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به خسارت‌های وارده در ناآرامی‌ها و اغتشاشات چند روز اخیر در استان، گفت: در یک شب بیش از 95 میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی، خصوصی و دولتی در استان کرمانشاه وارد شد و با هماهنگی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در حال تنظیم میزان خسارت به جایگاه‌های سوخت هستیم و برای بازسازی این جایگاه‌ها باید اقدام‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اتخاذ تصمیمات لازم در جلسات ستاد تنظیم بازار استان به ریاست استاندار کرمانشاه، ادامه داد: در استان تلاش شد تا با تشکیل به موقع و سریع جلسات ستاد تنظیم بازار، هماهنگی‌ها و تدابیر لازم برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت اتخاذ شود.

سالاری همچنین خواستار افزایش سهمیه خودروهای سرویس مدارس شد و گفت: درخواست داریم که باتوجه به سهمیه اختصاص یافته به خودروهای سرویس مدارس، سهمیه آن‌ها به 120 لیتر افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه شعاع مسافتی تاکسی‌ها در داخل شهرها محدود است، لذا از وزارت کشور انتظار داریم که با اتخاذ تدابیر لازم برنامه ریزی شود تا بعد مسافتی این ناوگان حمل و نقل برای جابجایی مردم که عموما از مردم ضعیف مالی هستند به بیرون شهر به مسافت 10 تا 15 کیلومتر افزایش یابد تا این افراد برای رفت و آمد دچار مشکل در پرداخت کرایه نشوند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار