فردین میرزایی در گفتگو با تابناک:
شهردار منطقه ۱ کرمانشاه گفت: در پی اغتشاشات چند روز اخیر خسارت‌های بسیاری را سطح مناطق شهری شاهد بودیم که عملیات بازسازی بخش‌های تخریب شده در این منطقه آغاز شده است.
کد خبر: ۷۹۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 20 November 2019

فردین میرزایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:به لحاظ یرآورد ریالی خسارت هنوز آمار دقیقی در دست نیست اما آسیب ها به بخش های عمرانی در حال ساخت ازجمله تایل ،موزائیک ها و جدول گذاری ها در سطح منطقه آسیب جدی وارد شده است.

وی خاطر نشان کرد: این لطمات به جداول و آسفالت های سطح شهر نیزرسیده و این خسارات توسط عده ای اخلال گر به اموال عمومی مردم بوده است .

شهردار منطقه ۱ در خصوص بازسازی بخش های تخریبی افزود:از دو روز گذشته کار بازسازی را آغاز کردیم اما نگرانی در این امر تجدید اعمال خرابکارانه و خسارت مجدد به بخش های بازسازی شده است که از این رو قدر محتاطانه عمل  خواهیم کرد.

میرزایی تصریح کرد: تابلوهای شناسه و ترافیکی نیز دچار آسیب و تخریب فراوان شده اندو تنها در منطقه مدیریتی ما ۲۵ الی ۳۰ مخز زباله دچار شکستگی و تخریب شده که برای تهیه هرکدام از آنها هزینه های گزافی پرداخت شده است.

وی در پایان در مورد تخریب بانک های شهرداری منطقه ۱گفت:در این منطقه بانک شهر در منطقه22 بهمن خسارت فراوانی دیده همچنین ضربات و لطماتی به اموال عمومی و خصوصی مردم از جمله کرکره و نمادهای خارجی اماکن وارده شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار