علیرضا جعفری در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه طلاو جواهر استان کرمانشاه گفت:قیمت ارز و طلا نسبت به اویل هفته کاهش داشته و امیدواریم این کاهش ادامه دار باشد.
کد خبر: ۷۹۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 20 November 2019

علیرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی به ۴۳۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته کاهش محسوسی داشته است و این کاهش قیمت سبب کاهش قیمت سکه نیز شد بطوری که امروز هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی ۴۰۰ هزار و ۱۷ تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم ۴۰۰ هزار ۱۵ تومان معامله می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:قیمت دلار نیز که در اوایل هفته گذشته خودرا به کانال ۱۳ هزار تومان نزدیک کرده بود پس از فروکش تقاضای موجود هم اکنون به مرز ۱۲ هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه طلاو جواهر استان کرمانشاه افزود:قیمت طلای داخلی وابسته به قیمت دلار و انس جهانی است و در اوایل هفته با وجود کاهش انس جهانی، افزایش قیمت دلار سبب بالا رفتن قیمت طلا شده بود که  در حال حاضر با کاهش قیمت دلار  و طلا مواجه هستیم.

جعفری در پایان تاکید کرد:خرید و فروش ارز فقط در صرافی‌هایی که زیر نظر بانک مرکزی فعالیت می‌کنند مجاز است و هیچ واحد صنفی طلا فروشی مجاز به خرید و فروش ارز نیست ودر صورت مشاهده یا گزارش به اتحادیه به جدی‌ترین شکل ممکن با واحد‌های متخلف برخورد خواهد شد. گفت: قیمت ارز و طلا نسبت به اوایل هفته گذشته کاهش داشته و امیدواریم این کاهش ادامه دار باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار