حمید رضا فتاح در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اداره پست استان کرمانشاه گفت:با توجه به نرخ جدید امروز و تغییراتی که از نظر قیمتی بوجود آمده و همچنین کارت هایی که قبلا صادر شده است. کسانی که صاحب خودرو هستند مهمترین قسمتی که پست می تواند، سریعترین سرویس را از جهت تحویل کارت های سوخت ارائه دهد، بدست آوردن بارکد پستی 20 رقمی است.
کد خبر: ۷۹۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 19 November 2019

حمید رضا فتاح در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بعد از اینکه دولت سهمیه بندی بنزین را آغاز کرد. بهترین راه که مردم و شهروندان برای گرفتن کارت سوخت، به سامانه یا سایت Epolice یا post.irپلیس مراجعه کنند. یا شمارهVIN  خودرو خود را ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد:بهترین راهی که توصیه می کنیم، همان Epolice یا post.ir پلیس است قسمتی به اسم پیگیری کارت سوخت دارد و همزمان یک بارکد 20 رقمی نشان داده می شود. در این سامانه یا سایت اگر قسمت شرکت پست را که به صورت سبز درج شده و همزمان در رهگیریِ محصولات شرکت پست که نشان داده می شود، بزنند، نشان می دهد که این مرسوله در چه بخشی وجود دارد.

مدیر کل اداره پست استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر شماره وین را بفرستند می توانند بارکد دریافت کنند و با بارکد 20 رقمی به پست مراجعه، در پست اگر باجه ی معطلع باشد با یک شماره کد یا یک شماره خاص شناسایی می شود واین کار تنها با بارکد پستی میسر است.

فتاح در پایان گفت:مردم می توانند شمارهVIN خودرو خود را برای این کار به سامانه پیامکی  ۱۱۰۱۲۰۲۰۴۰ ارسال  یا به دفاتر پلیس مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار