بهزاد محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه گفت: با پیگیری استاندار کرمانشاه و تعامل با سران عشایر مشکلات مراتع در مناطق عشایری برطرف می شود.
کد خبر: ۷۹۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 19 November 2019

بهزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با پیگیری استاندار کرمانشاه و تشکیل جلسه با سران عشایر زوله و زنگنه مشکل مراتع در حال رفع و هم اکنون به دنبال اجرای دقیق دو مصوبه مهم جلسه، طرح پشم تا فرش و برندسازی روغن کرمانشاهی هستیم. در این جلسه که با حضور استاندار و معاونین، مدیران کل دستگاه های اجرایی و سران عشایر برگزار شد 25 مصوبه در راستای رفع مشکلات عشایر اعم از مشکل مراتع، کمبود اعتبارات، مشکل برق و سوخت به تصویب رسید.

وی افزود: پس از حضور استاندار در منطقه عشایری سینه تریاز گواوه از توابع شهرستان گیلان غرب و ملاقات با مردم عشایر مقرر شد معاون سیاسی امنیتی استانداری جلسه ای با حضور کارشناسان مربوطه و سران عشایر تشکیل دهد و نسبت به حل مشکل مراتع اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل امور عشایری استان کرمانشاه تصریح کرد: مقرر شد مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط با جامعه عشایری نیز نسبت به رفع مشکلات عشایر اقدام و اداره کل امور عشایری استان نیز موظف شد هرماه گزارش اقدامات انجام شده سایر دستگاه های اجرایی را به صورت مکتوب به استاندار ارائه نماید.

محمدی خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد فوق مسئله ای که با آن روبه رو هستیم قاچاق دام است و برای جلوگیری از این موضوع باید هویت گذاری دام های سبک و سنگین توسط عشایر انجام گیرد، همچنین بیمه دام ها باید در اولویت عشایر قرار گیرد و هزینه بیمه و هویت دار کردن دام ها برای هر راس 6000 تومان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار