محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت: در طرح ملاقات‌های مردمی در سال گذشته حدود ۴۵ جلسه ملاقات داشتیم و به مشکلات بیش از ۲۵۰۰ نفر رسیدگی شد،و تا امروزبه بیش از ۴۰۰۰ نفر رسیده است.
کد خبر: ۷۹۸۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 19 November 2019

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح ملاقات مردمی یکی از تاکیدات استانداربود همچنین این برنامه هر هفته با حضور همه ی دستگاه های ذیربط شهرستان در محل فرمانداری برگزار میشود .

وی خاطر نشان کرد: در این ملاقات بیشتر مسئولین ادارات حضور دارند و پاسخگوی مطالبات و خواسته های به حق مردم شهرستان در این جلسات هستند .

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی افزود: ملاقات عمومی فرماندار به عنوان آخرین پایگاه و آخرین دادرسی مردم در شهرستان محسوب میشود چرا که مشکلات مردم بلافاصله خارج از بروکراسی های اداری بررسی و مرتفع می شود .


معصومی زاده تصریح کرد: برای بررسی میزان رضایتمندی مردم فرم نظرسنجی که توسط کارشناسان طراحی گردیده در اختیار آنها قرار میدهیم .طبق نظرسنجی های انجام شده بیش از 90درصد از مردم اعلام رضایت کرده اند.

وی در پایان گفت: عمده مشکلات مردم در زمینه تسهیلات و مشکلات روستایی است که با همکاری و تلاش مدیران ادارات در همان روز پیگیری و مرتفع می شوند .

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار