درست پنج سال پیش بود. بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و آماده شدن چهار ملی پوش دوومیدانی ایران برای رقابت در دو ۴ در ۴۰۰ متر آسیا.
کد خبر: ۷۹۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 19 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،قرار بود استارت مسابقه با مهدی رحیمی باشد و او چوب را به مهدی زمانی برساند. همین اتفاق هم افتاد، در ادامه مهدی زمانی دوید تا چوب را در دالان تعویض به احسان طهماسبی برساند، اما نشد و همین نشدِ گنگ و مبهم ایران را از همان دور مقدماتی مسابقات حذف کرد و این شروعی شد برای حاشیه‌ها و جنجال‌ها.

عده‌ای گفتند کم کاری مهدی زمانی بوده و عده‌ای دیگر احسان طهماسبی را متهم به خیانت به کشورش کردند، اما در نهایت تیر همه انتقادات به سمت احسان طهماسبی روانه شد و حکم 18 ماه محرومیت را برایش صادر کردند. پس از پایان محرمیت نیز ترکش‌های حواشی همچنان ادامه داشت و دامنش را می‌گرفت.

از سوی دیگر مشکل اشتغال و تحصیل نیز برایش پیش آمده بود و همین‌ کلافگی‌ها باعث شد تا آرزوهای دنیای قهرمانی را کنار بگذارد و تصمیم بگیرد از دنیای قهرمانی و جنجال‌های آن دور شود.

اکنون یک‌سالی از خداحافظی‌اش می‌گذرد و او می‌خواهد آرزوی ناتمامش را تمام کند و سهیمه المپیک را بدست آورد. اما این‌بار او همانند ققنوسی است که در آتش سوخته و از خاکستر خود بار دیگر زاده شده تا متفاوت از قبل باشد. او می‌خواهد باشد، اما بدور از حاشیه‌ها.

این ورزشکار کرمانشاهی در خصوص بازگشتش به دنیای قهرمانی در گفت و گو با ایسنا گفت: اوایل سال آینده مسابقات انتخابی تیم ملی دوومیدانی که حکم سهمیه المپیک را نیز دارد، برگزار می‌شود و می‌خواهم در این مسابقات حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: براساس اعلام فدراسیون جهانی، ورزشکارانی که در انتخابی تیم ملی کشورشان بتوانند رکورد 45.70 ثانیه را در دوی 400 متر بشکنند می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.

این دونده کرمانشاهی تاکید کرد: رکوردی که درحال حاضر دارم 46 ثانیه است که تا فرودین سال آینده باید آن را به رکورد سهمیه المپیک برسانم.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته هم بصورت مستمر تمریناتش را ادامه داده، تصریح کرد: در این مدت با حمایت‌های هیات دوومیدانی استان و زیرنظر همسرم که مربی دوومیدانی است، تمرینات بدنسازی و سرعت را انجام دادم.

طهماسبی با تاکید بر اینکه دیگر فرصتی برای ورود به حاشیه‌ها ندارد، عنوان کرد: می‌دانم اگر مشکلی پیش بیاید و اعتراض کنم، اعتراض‌هایم فایده ندارد و نتیجه‌ای نمی‌دهد، این را درسالهای گذشته دیده‌ام، برای همین تمام تمرکزم را روی تمریناتم گذاشته و تنهایی روبه جلو می‌روم تا به هدفم برسم.

وی تصریح کرد: چون هیات دوومیدانی کرمانشاه زیرساخت‌ها و امکانات مناسبی برای تمرین ندارد، با هزینه‌ شخصی تمرین می‌کنم و امیدوارم بتوانم اولین ورزشکار دوومیدانی کرمانشاه باشم که سهمیه المپیک را می‌گیرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار