ایرج خدایی در گفتگو با تابناک:
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سنقروکلیایی گفت:به طور میانگین ۴۶ درصد روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده اند.
کد خبر: ۷۹۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 19 November 2019

 ایرج خدایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سال ۸۵ طرح ویژه مسکن روستایی تشکیل و اعتباراتی را توزیع کردیم که هر سال این اعتبارات با توجه به تورم نوسان دارند طبق آمار جمعی چیزی حدود ۴۵۰۰ واحد تا الان مقاوم سازی شده است.


وی خاطر نشان کرد: در شهرستان سنقروکلیایی ۲۱۶ روستا داریم که همه از این تسهیلات استفاده کرده اند و بر اساس رغبت مردم است که در بعضی از روستا ها ۱۰۰ درصد مقاوم سازی صورت گرفته اما برخی روستا ها میزان مقاوم سازی به ۳۰ درصد میرسد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سنقروکلیایی افزود: هرساله در فصل زمستان ناظرین ما به وسیله ی فرم های تدریجی به مالک اخطار میدهند که از تسهیلات مقاوم سازی استفاده کنند .

خدایی تصریح کرد: در این طرح که وامی از مبلغ ۵ میلیون تومان  در سال ۸۴ شروع  و الان  به ۴۰ میلیون تومان و با سود ۴ درصدی واقساط ۱۲ ساله رسیده است که بیشتر بانک ها همکاری لازم را با مردم دارند.

وی تاکید کرد:بنیاد مسکن نظارت کامل بر ساختمان های درحال مقاوم سازی دارد تا تخلفی صورت نگیرد و خوشبختانه تا کنون تخلفی گزارش نشده است .

رئیس بنیاد مسکن شهرستان سنقر و کلیایی در پایان گفت: برای افرادی که از اعتبار سیل استفاده کرده اند توزیع سیمان رایگان را داریم که به صورت سهمیه ای ۱۶۰ کیسه سیمان در دو دوره ی ۸۰ کیسه ای است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار