استاندار کرمانشاه با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: بخش خصوصی شکایت‌های خود از اشرار را به دادستانی ارائه کنند تا در صورت شناسایی با عوامل ایجاد خسارت‌ها برخورد شود.
کد خبر: ۷۹۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 19 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ايرنا هوشنگ بازوند عصر در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: در روزهای گذشته دیدیم که اشرار به جان و مال مردم‌ حمله کردند.

وی با بیان اینکه مردم صف خود را از اشرار جدا کردند، افزود: در این ناآرامی ها هزینه سنگینی به استان وارد شد که تاکنون برآورد دقیقی از این خسارت ها در دست نیست.

استاندار کرمانشاه به تخریب خودروهای آتش نشانی و ساختمان‌ها اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی در این ناآرامی ها خسارت های بسیاری دیدند که از آنها می خواهیم شکایت خود از اشرار به دادستانی ارائه کنند.

بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود به ابلاغ ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار تامین زیرساخت های زلزله اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی تاکنون در زمینه توزیع این اعتبارات عملکرد مناسبی از خود ارائه نکرده اند.

وی ادامه داد: ۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز از فردا بین دستگاه های اجرایی توزیع می شود که توقع می رود ادارات مربوطه هرچه سریع تر آن را جدب کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین به اعتبارات سفر رهبری اشاره کرد و اظهارداشت: با پیگیری های انجام شده ۱۲۵ میلیارد تومان به زودی در این زمینه ابلاغ می شود.

 

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار