استاندار کرمانشاه گفت: اشرار فرصت‌طلب در روزهای گذشته خسارات زیادی به اموال عمومی، خصوصی و دولتی این استان وارد کردند
کد خبر: ۷۹۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 19 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا  هوشنگ بازوند، اظهار داشت: شواهد ناآرامی روزهای اخیر که به بهانه گران شدن بنزین انجام شد، نشان داد که این اتفاقات با پشتوانه آمریکا و اسرائیل و با محوریت منافقین و سلطنت طلبان رخ داده است.

وی افزود: در این ناآرامی ها گروهی از اشرار تخریب‌های فراوانی را در سطح شهر کرمانشاه انجام دادند و به بانک ها، اموال دولتی، پمپ بنزین های خصوصی، خودروهای آتش نشانی و فروشگاه های مردم آسیب زدند و بسیاری از اموال را غارت کردند.

بازوند توضیح داد: در این ناآرامی ها شاهد بودیم که اشرار یک محل را به آتش می کشیدند و سپس خودروهای آتش نشان که برای خاموش کردن آتش اعزام می شدند را نیز آتش می زدند.

بازوند ادامه داد: از سوی دیگر این اشرار به فروشگاه های بزرگ و اموال مردم نیز آسیب های زیادی وارد کرده و اموال آنها را غارت کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم خط خود را از اشرار جدا کردند، گفت: در روز دوم ناآرامی ها دیدیم که با موضع‌گیری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مردم راه خود را از اشرار جدا کردند.

استاندار کرمانشاه همچنین به شهادت یکی از پرسنل نیروی انتظامی در این ناآرامی ها گفت: امروز شاهد بودیم که مردم در پاسخ به اشرار، باقدرت در مراسم تشییع این شهید راه امنیت حضور پیدا کردند و پاسخ دندان شکنی به دشمن دادند.

استاندار کرمانشاه اظهارداشت در چند روز گذشته گروهی از جمله منافقین که توسط دشمنان در خارج از کشور طراحی شده بودند، به بهانه‌های مختلف دست به آشوب زدند.

سرگرد ایرج جواهری از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه بود که در جریان درگیری روز گذشته با عده ای از ناامن‌کنندگان جامعه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار