نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه گفت: در ناآرامی‌های اخیر مردم به خوبی دشمن را شناختند و راه خود را از اشرار جدا کردند
کد خبر: ۷۹۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 19 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،آیت الله «مصطفی علما» ، اظهارداشت: در چهل سال اخیر انقلاب اسلامی ایران فراز و فرودهای بسیاری به خود دیده و از تمامی مشکلات با سربلندی گذر کرده است.

وی با اشاره به ناآرامی ها در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، گفت: مردم در فشار مالی و معیشتی هستند و اگر مشکلی برای آنها ایجاد شود امکان دارد اعتراض کنند، اما هیچ‌گاه با اشرار هم مسیر نمی شوند.

امام جمعه کرمانشاه، اعتراض را حق تمام مردم دانست و عنوان کرد: از همان روز نخست شروع ناآرامی‌ها مشخص بود، حرکاتی که انجام می شود مردمی نیست؛ مردم اگر اعتراضی داشته باشند از راه درست و قانونی این اعتراضات را اعلام می‌کنند.

آیت الله علما با تاکید بر اینکه تخریب کردن اموال، آتش زدن بانک ها و غارت برنامه دشمنان خارجی است، توضیح داد: برخی از دستگیرشدگان ناآرامی‌ها صراحتا اعتراف کردند که برای ناآرامی ها از خارجی‌ها پول و دستور گرفته اند تا براساس نقشه عمل کنند و اعتراضات را به سمت خشونت سوق دهند.

وی ادامه داد: در یکی از شهرستان های کرمانشاه شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر داده شد که این موضوع نشان می دهد، ناآرامی ها به دنبال موضوع بنزین ایجاد نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم بسیار خوبی هستند و مسئولین باید حقیقتا برای آنان دلسوزی و سرمایه گذاری کنند.

وی مردم را پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نباید کاری کنیم که حمایت مردم را از دست دهیم؛ مردم براساس اعتقادی که به اسلام، نظام و ولی فقیه دارند، پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار