مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه، از نصب ۷۲ دستگاه تردد شمار در سطح تمام جاده‌های اصلی استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 19 November 2019
 

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، فریبرز کرمی، از نصب 72 دستگاه تردد شمار در سطح تمام جاده‌های اصلی استان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از قابلیت‌های سامانه ترددشماری (سانت) این تعداد دستگاه را محاسبه تردد آنلاین و قابل تفکیک برحسب پنج کلاس وسیله نقلیه، نرخ جریان تردد، سرعت متوسط تردد، تردد روزانه ماهانه و سالانه، ساعات اوج و تردد سنگین اعلام کرد.

وی گفت: با استفاده از وب سایت www.141.ir تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری نصب شده در سطح جاده های استان به صورت هر پنج دقیقه بروزرسانی می‌شود و اطلاعات راه‌ها، مسافت بین شهرها، وضعیت ترافیکی و هواشناسی به وسیله آن قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه وب سایت مذکور دارای اپلیکیشن قابل نصب بر روی تلفن همراه است، افزود: تلفن گویای 141 هر 2 ساعت یکبار بروزرسانی می‌شود و از نظر شرایط جوی، ترافیکی، محدودیت‌های تردد و امکان ارتباط با اپراتور مرکز مدیریت راه‌های کشور، همچنین ثبت در لحظه حوادث و سوانح حمل و نقلی در سامانه مربوط و ارسال پیامک تصادفات، شرایط جوی، ترافیکی، پیامک‌های مدیریتی توسط سامانه 141 انجام می‌شود.

کرمی گفت: 10 تابلو پیام متغیر در محورهای کنگاور- صحنه، اسلام‌آباد غرب - ایوان و بالعکس، کرمانشاه - اسلام‌آبادغرب، کرمانشاه - کامیاران و بالعکس، حمیل- پل دختر و بالعکس نصب شده که به وسیله آن نمایش پیام‌های ترافیکی و ایمنی و محدودیت تردد، شرایط جوی، و... به صورت آنلاین و هوشمند از مرکز انجام می‌شود.​

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار