فرماندار شهرستان سنقروکلیایی گفت: باید با تشدید نظارت ها و بررسی بازار مانع افزایش قیمت ها و سو استفاده برخی افراد شویم .
کد خبر: ۷۹۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 18 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدناصر معصومی زاده در جلسه تنظیم بازار شهرستان سنقروکلیایی که در فرمانداری  شهرستان برگزار شد اظهار کرد:با افرادی که مسئولیت خودرا به نحو احسن انجام نمی دهند به طور جدی برخورد خواهیم کرد ،و نمیگذاریم حقی از مردم پایمال شود .

وی خاطر نشان کرد:با توجه به پایین امدن قیمت گوشت قصاب ها همچنان دارند با قیمت بالا فروش انجام میدهند که باید کارگروه تشکیل شود و جهاد ، اداره صنعت معدن و تجارت و اصناف قیمت گوشت را آنالیز کنند .

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی افزود:در رابطه با بحث کپسول گازنارضایتی هایی مردم در حوزه توزیع آن باید بررسی و سریعا و به طور جدی برخورد شود ؛ در مورد انبار های مواد غذایی شهرستان به صورت برنامه ریزی شده مورد بازدید قرار بگیرند .

معصومی زاده تصریح کرد: در رابطه با ناوگان حمل و نقل دولت بسته های حمایتی قرار داده و هر گونه افزایش قیمت کرایه تخلف محسوب میشود و باید نظارت کامل صورت بگیرد و گشت مشترک با تعزیرات راه اندازی شود تا موجب اطمینان خاطر مردم شود.

وی در پایان تاکید کرد:بازرسی از خبازی ها انجام و در صورت تخلف پیگیری های لازم صورت بگیرد ؛در رابطه با حمل و نقل روستاها بخش داری ، دهیاران ، راهداری، حمل و نقل جاده ای به منظور جلوگیری از تخلفات کرایه ای پیگیری ها و نظارت لازم را داشته باشند .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار