رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت : در طرح اصلاح قیمت بنزین کمک دولت به خانوار‌ها از ۲۷ تا ۱۲۰ درصد افزایش می‌یابد .
کد خبر: ۷۹۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 18 November 2019
 
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،حبیب الله وفایی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با بیان اینکه در طرح اصلاح قیمت بنزین کمک دولت به خانوار‌ها از ۲۷ تا ۱۲۰ درصد افزایش می‌یابد، گفت : تاکنون ۱۵ بار قیمت بنزین اصلاح شده، اما این اولین بار است که همه درآمد حاصل از آن به جیب مردم برمی‌گردد.

او گفت : طرح دولت برای اصلاح قیمت بنزین یک طرح ویژه و متمایز است، زیرا تمام درآمد ۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی آن به حساب خانوار‌ها واریز می‌شود و حتی یک ریال آن در جای دیگری هزینه نمی‌شود.

او گفت: دست کم ۶۰ میلیون نفر از مردم از درآمد حاصل از اجرای این طرح بهره مند می‌شوند و حتی اگر خانواده‌ای هم شامل این طرح نبود، اما خود را مستحق دریافت آن دانست، می‌تواند تقاضای بررسی دهد تا درخواست او پیگیری شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت: با اجرای این طرح کمک نقدی دولت به یک خانوار یک نفره ۱۲۰ درصد افزایش می‌یابد و از ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان کنونی به ۱۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان می‌رسد.

وفایی گفت: حمایت دولت از یک خانوار پنج نفره هم ۲۰۵ هزار تومان اضافه و با رشد ۹۰ درصدی به ۴۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد رسید.

او افزود: یارانه یک مددجوی سازمان بهزیستی از ۱۵۴ هزار تومان کنونی به ۲۰۹ هزار تومان و درآمد یک خانوار پنج نفره زیرپوشش این سازمان هم از ۶۴۴ هزار تومان به ۸۴۹ هزار تومان افزایش می‌یابد.

وفایی گفت: با اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، درآمد خانوار‌های زیرپوشش کمیته امداد حدود ۲۷ درصد افزایش می‌یابد .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار