علی محمد بیگی در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دالاهو از نوسازی، استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس این شهرستان در فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 18 November 2019

علی محمد بیگی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه سرویس دهی و سرویس کردن سیستم های گرمایشی با اداره کل نوسازی مدارس است و در حوزه هایی که ما مشکل یا ایرادی داشته باشیم از نوسازی به صورت مکتوب درخواست می کنیم و نوسازی نیزدر حد توانمندی خود، اقدام به نوسازی، استاندارد سازی و سرویس مجموعه سیستم های گرمایشی مدارس می کند.

وی خاطر نشان کرد:در بسیاری از مدارس شهر کرندو حومه کرند عملیات گازرسانی انجام شده و تبدیل سیستم های گرمایشی از سیستم های قدیمی به سیستم های گازی که مورد تایید نوسازی هست انجام شده است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دالاهو افزود: براثر زلزله آبان ماه سال ۹۶ مدارس این شهرستان آسیب شدید دیدند که در مرحله اول  زلزله ۸ و مرحله بعدی ۵ مدرسه که در مجموع ۱۳ مدرسه تخریبی داشتیم .

محمد بیگی تصریح کرد: با حمایت خیرین ۲۱ مدرسه در بخش مرکزی شهرستان دالاهو بازسازی و مورد تعمیر قرار گرفت وتحت نظارت اداره نوسازی مدارس و سیستم های گرمایشی این مدارس به روز شدند و حتی اگر جایی گاز نبوده ولی پکیجی که با استانداردهای مطابق روز بوده مورد استفاده قرار گرفته است .

وی ابراز داشت:در حال حاضر جز چند مورد مشکل خاصی نیست کارگازکشی در منطقه ریجاب از بخاری های کاربراتور دار استاندارد مورد تایید نوسازی مدارس استفاده می کنند و مرتب مورد رصد پایش همکاران ارزیابی و پشتیبانی قرار میگیرند .

به گفته این مسئول،عملیات گازرسانی به موقع انجام برسد و منابعی که نوسازی مدارس در نظر گرفته برای گازرسانی این مدارس هم اجرا شود و بتوانیم جشن پایان استفاده از بخاری های کاربراتور دار را بگیریم .

وی بیان کرد:دستورالعمل هایی که هر سال در ابتدای فصل سرما با بحث سیستم های گرمایش و رصد و پایش انجام میشود و به مدارس فرستاده شده و مضاعف برآن تحت نظارت هم قرار دارند .

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دالاهو در خصوص آمار ترک تحصیل کرده‌های شهرستان دالاهو، بیان داشت: حدود ۲۰ درصد عشایر سطح استان در سطح شهرستان دالاهو رفت و آمد می‌کنند؛ که تحت پوشش خدمات هستند. اگر موردی به عنوان ترک تحصیل گزارش شده متعلق به عشایر است.

محمد بیگی در پایان گفت:در آمار از ۱۰۰ نفر ۵ یا ۶ نفر ثبت نام نمی‌کنند که ممکن است بواسطه‌ی شرایط زندگی مهاجرت کرده باشند و جز ترک تحصیل به حساب نمی‌آیند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار