امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: آنچه که امروز بیش از هر چیز دیگری دشمنان را برای ایجاد ناامنی در جامعه به وحشت انداخته، اقتدار و هیمنه نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۷۹۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 18 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، ماموستا ملا‌محمد محمدی در دیدار با فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: همه ما قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه کارکنان نیروی انتظامی هستیم و به چشم خود می‌بینیم که چگونه برای امنیت‌آفرینی تلاش می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به برکت نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی از جمله نیروی انتظامی در منطقه پرآشوب خاورمیانه به جزیره‌ای امن تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امنیت از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند متعال به بشر اعطا فرموده است، افزود: خوشبختانه مردم ما به خوبی این نعمت الهی را به واسطه جانفشانی‌های نیروهای مسلح احساس و دغدغه‌ای از این بابت ندارند.

محمدی در ادامه امنیت موجود در استان را نیز بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این امنیت در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی فرمانده و کارکنان انتظامی حاصل شده است.

وی همچنین با تبریک و گرامیداشت هفته وحدت، این ایام مبارک را در نزدیک شدن هرچه بیشتر قلوب مسلمانان جهان بسیار اثرگذار توصیف کرد و افزود: افزایش وحدت میان امت‌های اسلامی سبب خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان اسلام می‌شود.

محمدی در پایان، گفت: وحدت امروز کرمانشاه به واسطه حضور علمای فهیمی از شیعه و سنی و همچنین مسؤولان دلسوز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و پیروان هر 2 مذهب با تمام وجود در خدمت انقلاب و نظام قرار دارند.

*برای پلیس شیعه و سنی تفاوتی ندارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار، هفته وحدت تجلی بخش اتحاد، همبستگی و نمایش همدلی و مسلمانان جهان و خنثی کننده توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنانی است که سال‌هاست نفاق و چنددستگی میان امت‌های اسلامی را دنبال می کنند.

سردارعلی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: این هفته بی‌شک نماد صلح و دوستی و پیام آن مهربانی و عطوفت میان مسلمانان است که دشمنان را برآن داشته تا متوصل به هر حربه‌ای شده تا این هفته را کم‌رنگ و بی‌اهمیت جلوه دهند، اما همگان شاهد بوده‌اند واقعیت به گونه‌ای دیگر است.

وی تصریح کرد: در این مقطع حساس می‌طلبد که امت اسلامی به خوبی از فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را برده و برای تقویت اتحاد و یکپارچگی خود و نشان دادن چهره واقعی دین سراسر رحمت اسلام از دسیسه چینی‌های دشمنان برحذر مانده و خلاف رای و جهت آنان حرکت کنند.

جاویدان نیاز اول جهان اسلام وحدت، یکپارچگی و همدلی مسلمانان است، اتفاقی که اگر رخ دهد همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و سبب عقب‌نشینی آن‌ها خواهد شد، کما اینکه تجارت تاریخی نیز ثابت کرده بیشترین صدمات که به امت‌های اسلامی وارده شده ناشی از نبود اتحاد و یک‌دلی میان آن‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین وظیفه پلیس را ایجاد امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد و گفت: در این میان برای پلیس شیعه و سنی تفاوتی ندارد و همکاران من در همه حال خود را موظف به انجام این کار می‌دانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار