دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: معترضان اصلاح قیمت بنزین، صف خود را از اغتشاشگرانی که به اموال عمومی خسارت وارد می‌کنند، جدا کنند.
کد خبر: ۷۹۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 18 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادسرای استان کرمانشاه، محمد حسین صادقی امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به سوء استفاده عده‌ای از اعتراضات مردم به گرانی بنزین، اظهار داشت: اعتراض شهروندان در چارچوب قانون امری پذیرفته شده است، اما برهم زدن نظم عمومی و تخریب اموال عمومی از روش‌های اعتراض شناخته نمی‌شوند و در قانون، برای آن تعریفی اعمال نشده است.

وی ادامه داد: اعتراض‌کنندگان نسبت به اصلاح قیمت بنزین، صف خود را از اغتشاشگرانی که با حمله به اموال عمومی که با پول مردم و بیت‌المال تهیه شده تخریب و خسارت وارد می‌کنند و نظم جامعه را برهم می‌زنند، جدا کنند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، اقدامات افرادی را که در سطح شهر مبادرت به تخریب اموال عمومی کرده و ساعت‌ها با راه‌بندان مردم را درگیر و معطل می‌کنند، ناپسند خواند و گفت: این اقدامات ناپسند توسط دستگاه‌های انتظامی و امنیتی رصد می‌شوند و همه این افراد شناسایی خواهند شد.

صادقی اضافه کرد: تعرض به امنیت مردم اگر به صورت ساختارمند و ضدیت با نظام باشد، از مصادیق مجازات‌های شدید است و با شدت هر چه تمام‌تر در قانون جمهوری اسلامی با آن برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: انتظار داریم مردم همراهی داشته باشند و در صحنه تجمعات اعتراضی اگر به سمت اخلال در نظم کشیده می‌شود، اجازه دهند مدیریت بحران برعهده ماموران انتظامی و ضابطان باشد.

دادستان کرمانشاه در پایان از شهروندان خواست، از ترددهای غیرضروری و استفاده از وسایل نقلیه شخصی جزو در موارد ضروری اجتناب کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار