رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از فرمانده انتظامی استان کرمانشاه قدردانی و تجلیل کرد.
کد خبر: ۷۹۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 16 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از پایگاه خبری پلیس، مراسم تقدیر از خادمان اربعین حسینی (ع) در ستاد فرماندهی ناجا با حضور رئیس ستادکل نیروهای مسلح و مسئولان و دست اندرکاران نیروی انتظامی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سرلشکر پاسدار محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده ناجا برگزار شد، از زحمات فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تجلیل شد.

در متن لوح تقدیر اهدائی از سوی فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است : مراسم بزرگ الهی و معنوی راهپیمائی اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سال ۹۸ با شکوه تر و با عظمت تر از سالیان گذشته برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که جمعیت میلیونی از عاشقان آن امام همام با پای پیاده مسیر طولانی را تا کربلا معلی طی نموده و ارادت خود را به اهل بیت (ع) به نمایش گذاشتند نشان دهنده اوج گرفتن تفکر و روح مجاهدت و مبارزه در راه خداوند و آمادگی همگانی برای شهادت و تحفه گران بهایی است که پروردگار متعال بر ما منت گذاشت و این حرکت عظیم از حضور پیروان و دوستداران اهل بیت (ع) را بر ما خلق فرمود که به حمدالله در امنیت کامل و بدون هر گونه حادثه ای برگزار و به اتمام رسید.

بدیهی است این موفقیت بزرگ با حضور همه جانبه برای حفظ نظم و امنیت و تسهیل و تسریع در عبور و مرور زائران و خدمت رسانی به هنگام به ایشان ضمن آنکه از توفیقات الهی است که خداوند متعال از دریچه رحمانیت نسبت به ما مرحمت فرمود، در سایه برنامه ریزی، مدیریت هوشمند، نظارت صحیح و هماهنگی و تعامل و شور و اشتیاق همه سربازان ولایت و مجاهدان فی سبیل الله در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

اینجانب ضمن سپاسگزاری به درگاه ایزدمنان به حکم وظیفه از مجموعه خدمات، تلاش ها و زحمات بی شائبه و خالصانه جنابعالی و همکاران تحت امر که در این موفقیت بزرگ نقش داشته اید تقدیر و تشکر نموده از درگاه خداوند منان سربلندی و توفیقات روز افزون شما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی ) خواستارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار