مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: تاپایان امسال نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در سطح شهرستان کرمانشاه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۹۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 16 November 2019

به گزازرش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه ،صابر رحیمی در مراسم تجلیل از هیات‌ها و باشگاه‌های برتر ورزشی استان از نظر شاخص ورزشکاران سازمان یافته، بااشاره به اجرای 137 پروژه ورزشی در سطح استان کرمانشاه، عنوان کرد: بخشی اعظمی از این پروژه‌ها در شهرستان کرمانشاه واقع شده که با پایان آنها تحول بزرگی را در حوزه ورزش این شهرستان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: پیست سوارکاری، اتومبیلرانی، اسکیت، آکادمی پزشکی ورزشی، زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی، سالن کبدی و ... از جمله این پروژه‌ها هستند که با اعتبار نزدیک به 30 میلیارد تومان درحال احداث‌اند و تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: روند روبه رشد پروژه‌های عمرانی ورزشی استان با افزایش 200 درصدی اعتباراتی که در این بخش داشته‌ایم، سال خوبی را برای ورزش کرمانشاه رقم زده است.

رحیمی در ادامه بابیان اینکه ورزش کرمانشاه پتانسیل‌های زیادی در بخش ورزشکاران دارد، عنوان کرد: نمونه این ظرفیت را در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در سالجاری دیدیم که در آن کرمانشاه با کسب 87 مدال در میان استان‌های گروه دوم وزارت ورزش و جوانان که شامل 10 استان است، رتبه اول را کسب کرد.

وی تاکید کرد: با وجود این ظرفیت‌ها نیاز است که زیرساخت‌های ورزشی استان نیز توسعه پیدا کند تا بتوانیم حفظ قهرمانان و شکوفایی استعدادهای ورزشی را داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار