رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در نیمه اول امسال را ۵۹ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار به نسبت مشابه سال قبل رشدی پنج درصدی دارد.
کد خبر: ۷۹۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 14 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امید قادری در مراسم تجلیل از هیات‌ها و باشگاه‌های برتر ورزشی استان کرمانشاه از نظر شاخص تعداد ورزشکاران سازمان یافته که برگزار شد، ورزشکاران و قهرمانان را سرمایه‌های ارزشمند استان دانست و گفت: هیات پزشکی ورزشی استان در راستای حفظ این سرمایه‌های گرانقدر برنامه‌های حمایت تخصصی و عمومی را از آنها دارد.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مناسب جهت پیشگیری از آسیب دیدگی و همچنین آسیب شناسی علت عدم موفقیت ورزشکاران در میدان مبارزه از جمله این برنامه‌ها است که برای آن برنامه ریزی داریم و از ابتدای امسال نزدیک به سه هزار ساعت کلاس در این رابطه برگزار کرده‌ایم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه بابیان اینکه از ابتدای امسال برنامه ریزی‌های مختلفی برای افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته استان انجام گرفته، عنوان کرد: خوشبختانه با اجرای این برنامه ها در شش ماهه ابتدایی امسال نسبت به مشابه سال قبل پنج درصد رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته را داشته‌ایم.

به گفته این مسئول تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در نیمه اول سال گذشته 57 هزار و 114 نفر بوده که این تعداد به 59 هزار و 700 نفر رسیده است.

وی در ادامه بابیان اینکه براساس این آمار رشد ورزشکاران سازمان یافته استان در بخش بانوان 10 درصد بوده، گفت: از تعداد نزدیک به 60 هزار ورزشکار سازمان یافته استان، بیش از 28 هزار نفر آنها را بانوان تشکیل می دهند.

قادری خاطرنشان کرد: یکی از مسائل امیدوار کننده در ورزش استان روند روبه رشد آمار ورزشکاران سازمان یافته بخش بانوان و گرایش بیشتر بانوان کرمانشاهی به سمت ورزش است.

وی در ادامه به ارائه خدمات درمانی مستقیم هیات پزشکی ورزشی استان به ورزشکاران هم اشاره کرد و گفت: طی نیمه نخست امسال نزدیک به 9 هزار جلسه فیزیوتراپی برای ورزشکاران در درمانگاه هیات پزشکی ورزشی استان داشته‌ایم. در بخش ارتوپدی و تغذیه ورزشی هم بیش از شش هزار ویزیت انجام گرفته است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه اعلام کرد: طبق ارزیابی‌های فدراسیون پزشکی ورزشی، هیات استان در بخش پرداخت خسارت به ورزشکاران طی سالهای اخیر رتبه دوم و سوم کشور را داشته است.

قادری در پایان بااشاره به پیشرفت 80 درصدی آکادمی پزشکی ورزشی استان با مساحت 1500 متر، عنوان کرد: با اتمام ساخت این پروژه در سالجاری، ارائه خدمات خود را به ورزشکاران استان گسترده تر خواهیم کرد.

در پایان این مراسم هیات‌های فوتبال، ژیمناستیک، تکواندو، بومی محلی، والیبال و کاراته به عنوان هیات‌های برتر استان در افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته معرفی شدند.

همچنین در این مراسم از باشگاه‌های خصوصی، شهرستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی برتر استان که ورزشکاران بیشتری را جذب کرده‌اند، تجلیل شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار