مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از اجرایی شدن طرح آخر هفته‌های بازار صنایع دستی در کرمانشاه برای اولین بار در غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 14 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، امید قادری ، در این باره اظهار کرد: از چندی پیش طرحی را بصورت آزمایشی در کرمانشاه شروع کردیم که براساس آن در روزهای پایانی هفته بازارهای صنایع دستی را در یکی از مجتمع‌های تجاری کرمانشاه برپا کنیم.

وی اضافه کرد: باتوجه به ظرفیت و فضاهایی که در طبقه زیرین مجتمع تجاری گلستان واقع در خیابان مدرس فراهم بود، با هماهنگی مدیریت مجتمع این طرح را در آنجا اجرایی کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از موفقیت آمیز بودن اجرای آزمایشی این طرح در کرمانشاه خبرداد و گفت: امروز(23 آبان) طی مراسمی بصورت رسمی این طرح را برای اولین بار در منطقه غرب کشور و به منظور حمایت از هنرمندان صنعتگر و کسب و کارهای کوچک خانگی در کرمانشاه اجرایی کردیم.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته نزدیک به 35 نفر از هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع دستی استان، محصولات تولیدی خود را در قالب چهار فروشگاه در طبقه زیرین مجتمع تجاری گلستان برای فروش عرضه می‌کنند.

قادری اضافه کرد: هنرمندانی که در آخر هفته‌های بازار صنایع دستی حضور دارند، محصولات تولیدی خود را با قیمتی پایین‌تر از بازار عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان صنعتگر استان بصورت دوره‌ای در این بازار حضور خواهند داشت، اعلام کرد: امیدواریم با این اقدام در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال "رونق تولید" نامگذاری شده، بتوانیم از رونق صنایع دستی استان حمایت کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار