فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: تلاش های شبانه روزی امدادگران و نجات گران درزمان زلزله در مناطق زلزله زده منجر به کاهش صدمات وارد شده در سرپل ذهاب شد.
کد خبر: ۷۹۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 14 November 2019

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در زمان زلزله سال 96 در کرمانشاه با کمک مردم و مدیریت بحران در رسانه‌ها، همچنین تلاش های استاندار کرمانشاه منجر به کاهش آسیب ها شد.

 وی افزود: در اولین روزِ حادثه، با وجود اینکه زیرساخت ها کاملا از بین رفته بود، بیمارستان صحرایی در سرپل ذهاب و در محوطه بهارستان شهدا ایجاد و نهایتاً در همان روز ۲ هزار بیمار ویزیت شدندکه رکورد بی نظیری بوددر ۴ روز ۸ هزار بیمار را ویزیت کردیم.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: دستگاه سونوگرافی را در بیمارستان برپا و ۱۸ نفر که خونریزی داشتند از طریق آمبولانس امدادی شناساییو ۴ هزار نفر از طریق بالگرد سپاه، اورژانس، ارتش و هلال احمر جا به جا شدند. همچنین در روز اول حادثه ۲ زایمان که نویدبخش حیات بود انجام شد.

 معتمدی در پایان ضمن قدردانی از رسانه ها به منظور انتشار اخبار و همچنین تلاش های شبانه روزی امدادگران و نجات گران هلال احمر، تاکید کرد: این عملکرد که شهرستان را تحت پوشش قرار داد، بی نظیر بود و تمام این تلاش ها منجر به کاهش تعداد مصدومین، نسبت به بعد حادثه، شد. امیدواریم که دیگر در کشور شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم ضمن اینکه یاد و خاطره‌ای از دست رفتگان را گرامی می‌داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار