سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس درپتروشیمی در شهرستان سنقر خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 13 November 2019

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:پتروشیمی خلیج فارس براساس قانون یک شرکت خصوصی است (قانون تجارت) و خودشان در شرکت ملی پتروشیمی وبرخی شرکت دولتی هم در اینجا سهم دارند وبر اساس قانون به عنوان بخش خصوصی حساب میشوند .

وی خاطر نشان کرد:سهم دولت در اینجا مهمترو بر اساس شاخص های خودشان و نظام اداری که دارند به مناقصه می گذارند تا در مناقصه هر شرکتی که گرید لازم رو داشته باشد برنده می شود .

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:یکی از دلایلی که پروژه دیر شروع شد  واگذاری این پروزه به پیمانکار بومی بود و یک بار هم به مناقصه گذاشته شد اما متاسفانه هیچ پیمانکار بومی شرایط لازم را نداشتند و مجبور شدیم یکبار دیگر این پروسه به مناقصه گذاشته شود.

به گفته این نماینده،این پروسه دو،سه ماه زمان رو از ما گرفت و در آخر واگذار شد که در حال حاضر کار خاک برداریش شروع شده است.

حسینی کیا افزود:همانطور که می دانید بودجه سنواتیست و هرسال بخشی از اعتبارات را پرداخت می کنند و زمانی که راه بزرگراه به پیوست قانون رفت کل پول راه سنقر به بیستون را دولت نداشت که بدهد  وهر سال به میزان اعتباراتی که دارد و تلاشی که صورت میگیرد در قانون مقداری اعتبار برای هر پروژه مصوب میشود.

وی تصریح کرد:سال گذشته اعتبار تخصیص یافته  ۱۵ میلیارد تومان بود و امسال با پیگیری های فراوانی که صورت گرفت به ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:پیمان مناقصه راه سنقر به بیستون به میزان ۸ کیلومتربه میزان اعتبار ۳۶ میلیار تومان که پیش بینی کردند به مناقصه گذاشته شد و برنده این مناقصه یک پیمانکار بومی است که در آینده بسیار نزدیک شروع بکار خواهد کرد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار