مدیر انجمن معلولان سرپل‌ذهاب با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از معلولان این شهرستان بر اثر زلزله ۷.۳ ریشتری دچار خسارت شده‌اند، گفت: معلولان این شهرستان به علت عدم توانایی کار و نداشتن منبع درآمد، توان بازپرداخت وام‌ها را ندارند.
کد خبر: ۷۹۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 12 November 2019
 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سجاد سرمیلی ، اظهار داشت: بعد از زلزله 7.3 ریشتری سال 96 خانه‌های ساکنان سرپل‌ذهاب به‌خصوص معلولان این شهر، دچار تخریب و خسارات جدی شد، حال با سررسیدن امهال تسهیلات باتوجه به عدم توانایی کار و نداشتن منبع درآمد، توان بازپرداخت وام‌ها را ندارند.

مدیر انجمن معلولان سرپل‌ذهاب افزود: مسؤولان ما باید بدانند که یک فرد دارای معلولیت با مستمری ماهانه 163 هزار تومان بهزیستی توان خرید لوازم بهداشتی و توانبخشی خود را هم ندارد حال چگونه می تواند این وام را پرداخت کند.

 وی خاطرنشان کرد: بسیاری از معلولان جدا از مبلغ وام دریافتی 2 برابر آن مبلغ را نیز صرف ساخت و ساز کرده‌اند، اما هنوز موفق به تکمیل خانه‌های خود نشده‌اند! معلولان سرپل‌ذهاب توان بازپرداخت وام‌ها را ندارند.

سرمیلی در پایان، تصریح کرد: شهر سرپل‌ذهاب 2 هزار معلول زیرپوشش بهزیستی دارد که 120 نفر آنان در اثر زلزله دچار معلولیت شدند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار