کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو از لزوم اتحاد مسلمانان با یکدیگر در هفته وحدت خبر داد.
کد خبر: ۷۹۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 12 November 2019

کرم محمدی در خصوص برنامه های هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان دالاهو هم مانند بخش‌های مناطق مختلف ایران، متشکل از برادران اهل سنت، اهل حق و شیعه است و در  هفته وحدت برنامه‌هایی مختلفی را برگزار می کند.

وی خاطر نشان کرد:در هفته وحدت برنامه هایی در شهر کرند و شهر ریجاب از توابع شهرستان دالاهو برگزار می شود و مولودی خوانی، برنامه های شاد به مناسبت میلاد مسعود رسول اکرم و  سخنرانی درباره شخصیت پیامبر اسلام و لزوم حفظ وحدت مسلمانان در شهرستان از مهمترین برنامه های هفته وحدت در این شهرستان خواهدبود.

فرماندار شهرستان دالاهو با بیان اینکه موضوع مهم در شرایط کنونی حفظ وحدت در میان مسلمانان است، افزود: در این مقطع حفظ وحدت و انسجام همه آحاد مردم و به ویژه پیروان مذاهب مختلف، خصوصا شیعه و سنی بسیار مهم است.  نقشه راه ما قرآن است که می فرماید همه باید به عنوان مسلمان، برادر متعهد و ید واحده باشیم.

محمدی در پایان تصریح کرد: برای اینکه جایگاه وحدت در نظام جمهوری اسلامی را بشناسیم دارد باید بدانیم مخالفان وحدت مسلمین چه دیدگاهی نسبت به وحدت مسلمانان دارند زیرا نقطه ثقل حرکت رو به جلو امت اسلام وحدت و انسجام بین فرق مختلف اسلامی است بر همین مبنا مخالفان اسلام و قرآن در صدد ایجاد اختلاف و چنددستگی هستند. در حالی که خود آنها با عقاید سیاسی، دینی و مذهبی متفاوت در کنار هم هستند. لذا همه ما باید طبق فرموده امام و رهبری نقطه اتصال را ایجاد کنیم.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار