رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توسط مهران نکویی مجد خبر داد.
کد خبر: ۷۹۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 11 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عزت الله پرنیان ، با اشاره به برگزاری رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان 2019 در امارات، اظهار کرد: مهران نکویی مجد و فرهاد کهریزی دو ورزشکار کرمانشاهی هستند که در ترکیب کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات حضور دارند.

وی افزود: در چهارمین روز این مسابقات مهران نکویی مجد در رشته پرتاب وزنه کلاس F34 با رکورد یازده متر و 41 سانتی متر ضمن کسب مدال نقره، سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را کسب کرد.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه بابیان اینکه این دومین سهمیه پارالمپیک 2020 است که توسط ورزشکاران جانباز و معلول استان کسب می شود، یادآورشد: پیش از این نیز شهلا بهروزی راد بانوی پاراقایقرانی کرمانشاه در مسابقات جهانی مجارستان ضمن کسب مدال برنز، سهمیه پارالمپیک 2020 را گرفته بود.

پرنیان در ادامه در خصوص عملکرد فرهاد کهریزی دیگر ورزشکار کرمانشاهی حاضر در رقابت‌های پارادوومیدانی جهانی امارات هم گفت: متاسفانه این ورزشکار علیرغم شایستگی‌های زیاد و رکوردشکنی‌هایی که در مسابقات کشوری داشت، نتوانست در دوی ماده 100 متر روی سکو قرار بگیرد و با رکورد 12 ثانیه و 25 صدم ثانیه در جایگاه هفتم قرار گرفت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار