فرماندار شهرستان هرسین گفت: مطالعه در خانواده‌ها بعنوان یک الگوی عملی می‌تواند دانش آموزان را به سمت موفقیت و مطالعه سوق می دهد.
کد خبر: ۷۹۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 11 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین اولین الگوی دانش آموزان را در راستای گسترس فرهنگ کتابخوانی و تشویق آنان به مطالعه را خانواده ذکر کرد و اظهار داشت: مطالعه در خانواده‌ها بعنوان یک الگوی عملی می‌تواند دانش آموزان را به سمت موفقیت و مطالعه سوق میدهد.

شاه آبادی بیان داشت: دانش آموزان تحت تأثیر محیط آموزشی خود هستند و معلمان میتوانند با مشاوره و معرفی کتاب‌های مفید به آنان علاقمندی به مطالعه را در بین آینده سازان و مدیران آینده این کشور بوجود آورند.

فرماندار هرسین بیان کرد: از آثار مطالعه در زندگی دانش آموزان ایجاد نظم در زندگی و مدرسه و کمک به فراگیری دروس تحصیلی است.

 اهمیت مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین نیز در رابطه با پروژه تسهیل گری و اهمیت مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی و لزوم همکاری همه ادارات و همچنین ضرورت مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی در روستا‌ها مطرح کرد و افزود: تسهیل گران می‌بایست با شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستا‌های هدف و تقویت مشارکت اجتماعی مردم زمینه توسعه همه جانبه را در روستا‌ها فراهم نمایند.

در ادامه پاورپوینتی درخصوص معرفی پروژه تسهیلگری، تحلیل وضعیت موجود و اقداماتی که تاکنون انجام گرفته، اهم مشکلات و پتانسیل‌های روستا‌های هدف توسط تسهیلگران پروژه ارائه شد.

 بیژن خدادایان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: همه دستگاه‌های شهرستان در چهارچوب دستورات ابلاغی موظف به حمایت همه جانبه از ستاد امر به معروف ونهی از منکر هستند.

او اختصاص یک مکان مستقل به عنوان دبیرخانه ستاد را بعنوان اقدامی مهم در راستای توجه مجموعه مدیریتی شهرستان به ستاد و این فریضه الهی برشمرد و از حمایت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار