استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: بر اساس ارزیابی های بعمل آمده در حوزه سرمایه گذاری استان ایلام با بیش از ۲۰۰ درصد سرمایه گذاری در صدر میزان سرمایه گذاری در چهار ماهه نخست امسال در کشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۹۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 10 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، وزارت نفت ظرف یکسال گذشته حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کرده است که از آن جمله می توان به پروژه های مهم لرزه نگاری در ایوان و آبدانان و دهلران با یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اشاره کرد.

وی افزود: بعد از سالها تلاش، پتروشیمی دهلران با سرمایه گذاری حدود ۵۸۰ میلیون دلار و میادین آبان و پایدار با سرمایه گذاری حدود ۷۰۰ میلیون دلار در حال انجام است.

استاندار ایلام ادامه داد:  استان ایلام علی رغم اینکه یک استان مرزی هست و در محدوده نقاط حساس در حوزه مواد مخدر است اما خوشبختانه از پاک ترین استان ها در کشور است.

وی در ادامه به رتبه ۲ استان در ارزیابی های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور اشاره کرد و گفت: به یقین این موفقیت و دیگر اتفاقات مثبت استان حاصل و نتیجه وحدت و همدلی مردم با مسئولان و مجموعه دلسوزان استان است.

وی ادامه داد: امروز دیگر ایلام یک استان بزرگ و تاثیر گذار در معادلات کشور است بطوری که این استان در کنگره بزرگ اربعین که بزرگترین همایش مذهبی جهان بشمار می رود ظرفیت و توانمندی خود را در پوشش بیش از ۶۲ درصد تردد ها را یک بار دیگر به منصه ظهور گذاشت./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نمیدونم شماهم چطور به این اخبار نگاه میکنید...برا من یکی جنای این تبلیغات این حرفا رنگی نداره......گوشمون پره...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار