مدیرتیم‌های ملی بوکس ایران از برنامه ریزی برای ادغام اردوی تیم‌های ملی بوکس ایران خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 10 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رضا مهدی پور که اخیرا به عنوان مدیر تیم‌های ملی بوکس ایران منصوب شده ، گفت: نگاه ما به تیم‌های ملی مطابق با برنامه‌های روز دنیا و همگام با شرایط کنونی اقتصاد کشور است.

وی تصریح کرد: بزودی کمیته‌ای تحت عنوان کمیته محتوایی تشکیل خواهیم داد که در آن دنبال تدوین برنامه‌های تیم‌های ملی با نگاه روز دنیا هستیم. با تشکیل کمیته اجرایی نیز برنامه‌هایی که توسط متخصصین در کمیته محتوایی تشکیل شده را اجرایی خواهیم کرد.

 مدیر تیم‌های ملی بوکس ایران در ادامه بابیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان و نیروهای مستعد داخلی سرلوحه مدیریت تیم‌های ملی قرار دارد، اظهارکرد:  براین اساس در بخش مربیگری از ظرفیت‌های داخلی استفاده می‌کنیم، چر اکه در وضعیتی که کشور به خاطر تحریم‌های ظالمانه دارد، نباید اجازه ‌دهیم با جذب مربی خارجی ارز از کشور خارج شود.

وی تاکید کرد: علی استکی سرمربی کنونی تیم ملی از جمله مربیان توانمند داخلی است که با علم روز بوکس دنیا آشنایی دارد، اما کمی فرصت نیاز دارد تا تیم ملی بوکس ایران را به جایگاه واقعی خود برساند.

مهدی پور در ادامه از برنامه ریزی برای ادغام اردوی تیم‌های ملی خبر داد و گفت: پراکندگی اردوهای تیم‌های ملی بوکس عایدی جز ضرر برای فدراسیون ندارد، برای همین در نظر داریم تا بزودی اردوی تیم‌های ملی "امید و بزرگسالان" و "جوانان و نوجوانان" را باهم ادغام کنیم تا هم از لحاظ مالی بتوانیم آنها را مدیریت کنیم و هم اینکه برنامه ریزی‌ بهتری برای آنها داشته باشیم.

وی باتاکید بر اینکه ادغام اردوی تیم های ملی با برنامه‌ای کاملا علمی انجام خواهد گرفت، اعلام کرد: همچنین در نظر داریم تا برای اردوهای تیم‌های ملی تمرکز زدایی کنیم و در استان‌های مختلف این اردوها برگزار شوند.

مدیر تیم های ملی بوکس ایران در ادامه از برنامه ریزی‌ انجام گرفته برای بخش مربیان و کمک مربیان تیم‌های ملی نیز یاد کرد و گفت: تا پیش از این سرمربی تیم‌های ملی مربیان و کمک مربیان تیم‌ها را انتخاب می‌کردند، اما از این پس انتخاب این دو براساس نظر فدراسیون خواهد بود که آن هم در راستای شناسایی مربیان و کمک مربیان قهرمان پرور و رعایت عدالت بین مربیان و کمک مربیان توانمند کشور است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار