مدیرآموزش و پرورش روانسر، از آغاز المپیاد ورزشی در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت : پنج هزار دانش‌آموز روانسری در این المپیاد شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۷۹۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 09 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران استان ،کامران حسین زاده مدیرآموزش و پرورش روانسر گفت : این برنامه در ۵۰ مدرسه مستقل شهری و روستایی برگزار می شود

او با بیان اینکه برای ششمین سال متوالی است که المپیادهای ورزشی در مدارس برگزار می شود، گفت : دانش آموزان شرکت کننده در این المپیاد، در رشته های، فوتسال، هندبال، طناب ورزی، بسکتبال، والیبال، شطرنج و بازیهای بومی، محلی با هم رقابت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش روانسر افزود: المپیادهای ورزشی با همکاری اولیا دانش آموزان، مدیران عوامل اجرایی مدارس و مربیان ورزش در راستای سند تحول در آموزش و پرورش برگزار می شود و زمینه ارتقای سلامت جسم و روان دانش آموزان را فراهم می کند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی در مدارس را ایجاد نشاط و شادابی در مدرسه و جامعه عنوان کرد.

ماشاءالله پروین افزود: اجرای برنامه های ورزشی در مدارس موجب افزایش توانمندی و خودباوری در دانش آموزان می شود و به دنبال ایجاد شرایط «مدرسه محوری» در مقوله ورزش هستیم.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار