محمد قوسی:
به گزارش تابناک سمنان: محمد قوسی قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از فعالیت ۶۰ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: طی هفت‌ماهه گذشته سال جاری ۲۵ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۷۹۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 09 November 2019

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری در استان فعال است، ابراز داشت: طی مدت هفت‌ماهه نخست سال جاری مردم نوع‌دوست استان ۲۵ میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

قوسی ضمن بیان اینکه یکی از مزیت‌های خوب وجود این مراکز نیکوکاری یافتن افراد نیازمند در داخل محلات و مساعدت به این خانواده‌ها است، اضهار کرد: درواقع مردم به محله خود کمک می‌کنند تا خانواده‌ای نیازمند و درمانده نباشد.

وی ضمن بیان اینکه مراکز نیکوکاری بیشتر در داخل مساجد قرار دارند، افزود: هدف از این اقدام این بود که تا مردم بیشتر با این مراکز و کارکرد آن‌ها آشنا شوند لذا در مساجد تعبیه شد تا در بطن جامعه قرار گیرند.

وی همچنین ضمن بیان اینکه مراکز نیکوکاری سطح استان سمنان در پنج شاخص رتبه اول را کسب کردند، تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری‌شده این مراکز در سرفصل‌های فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک‌هزینه جهیزیه و غیره هزینه می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان در پایان ضمن بیان اینکه مراکز نیکوکاری تعامل سازنده‌ای با کمیته امداد استان سمنان دارند، افزود: از مجموع مشارکت‌های مردمی به مراکز نیکوکاری، یازده میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان در قالب کالا، چهار میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان کمک نقدی بوده است که نیازمندان این استان ۹ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان در قالب تخفیف‌های مراکز تجاری و خدمات رایگان دریافت کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار