مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر لزوم توجه هرچه بیشتر به کودکان با نیاز های ویژه تاکید کرد.
کد خبر: ۷۹۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 07 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازاداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه به نقل از اداره استثنایی، مجید یزدان‌پناه درآیین گرامیداشت زنده‌یاد مرحوم شهرام دولتشاهی که با حضور خانواده ایشان، ازجمله مهندس بهرام دولتشاهی و خیرگرانقدر حاجیه خانم فروغ اسماعیلی (بانی مدرسه استثنایی دولتشاهی شهر کرمانشاه) برگزار شد،گفت: خیرین معمولا به صلاح دید و سلیقه خود در کارهای خیری مانند ساخت مسجد، درمانگاه، بیمارستان و... اقدام می‌کنند اما خوشبختانه در خصوص ساخت مدرسه یک مجمع تخصصی وجود دارد که در آن خیرین فراوانی هستند که سال ها است با اشتیاق و مهربانی ساخت و تجهیز مدارس را در برنامه خود قرار داده‌اند که قدردان زحمات و همت این عزیزان هستیم.

 وی همچنین به زلزله ویرانگر سال 1396 در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری توانستیم این زلزله را به فرصتی برای استان تبدیل کنیم به‌گونه‌ای که بسیار بیشتر از انتظار و حتی مدارس تخریب شده در استان  مدرسه ساخته شد و جا دارد از تلاش های خوب اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان در خصوص ساخت 205 مدرسه پس از زلزله تقدیر نمایم.

 

یزدان‌پناه در ادامه تصریح کرد: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه نیازمند حمایت و پشتیبانی ویژه هستند که اداره کل آموزش و پرورش استان نیز این موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار داده است اما همان‌طور که رییس اداره استثنایی اشاره داشتند در این حوزه نیز از جهت ساخت و تجهیز و توسعه مدارس استثنایی و سایر حوزه های مرتبط با این کودکان هم‌چنان به همکاری و همیاری خیرین نیاز است.

فرزاد سهیلی رییس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان نیز ضمن خیر مقدم به حضار و تقدیر از خانواده دولتشاهی در جهت تلاش و اهتمام ارزنده خود برای ساخت و تکمیل مدرسه استثنایی اظهار داشت: این برنامه برگزار شده است تا نشان دهیم کار نیک و یاد نیکوکار برای همیشه در اذهان مردم زنده است و کار خیر آنها تا ابد جاودانه خواهد ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون حدود 3800 دانش آموز در 50 مدرسه و مرکز آموزش استثنایی و مشکلات یادگیری در استان در حال تحصیل هستند افزود: در کنار برنامه‌ها و خدمات ارزنده دولت محترم، سازمان آموزش و پرورش استثنایی و حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هم‌چنان مجموعه آموزش و پرورش استثنایی برای ارائه خدمات آموزشی، پرورشی و توانبخشی مناسب به حمایت و همراهی خیرین گرامی نیازمند است و همین‌جا یاری و طلب را از خیرین محترم طلب می کنیم. 

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان نیز ضمن قدردانی از اداره استثنایی و مجمع خیرین مدرسه ساز استان در اجرای این مراسم باشکوه در سخنانی کوتاه، اظهار داشت: حضور همیشگی خیرین و خانواده‌های آن‌ها در کنار این اداره کل شایان توجه بوده است.

وی از تلاش‌های بانوان خیر نیک‌اندیش تقدیر کرد و یادآور شد: بانوان همیشه نقش به‌سزایی در هرچه بیشتر شدن فرهنگ نیکوکاری و مدرسه‌سازی در میان جامعه داشته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار