مدیر شرکت پخش فرآوردهای نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به خودروهای غیراستاندارد که به صورت عرضه خارج از شبکه از گاز مایع استفاده می‌کنند، گفت: مصرف کنندگان واقعی فرآورده‌های نفتی شناسایی می‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 07 November 2019
 

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،فریدون یاسمی، با بیان اینکه مشکلی در تامین گاز مایع در کرمانشاه نداریم، اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از دو‌‌سه برابر سهمیه تعریف شده، گاز مایع در منطقه توزیع می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآوردهای نفتی منطقه کرمانشاه، در خصوص گله‌مندی برخی شهروندان روستایی در خصوص کمبود گاز مایع، گفت: در ارتباط با توزیع گاز مایع مجددا پیگیر شدیم، تا به امروز سهمیه‌ایی که از پالایشگاه تهران داشتیم بیش از 100درصد توزیع شده است.

وی خودروهای غیراستاندارد که به صورت عرضه خارج از شبکه از گاز مایع استفاده می‌کنند در این رابطه مقصر دانست و گفت: مصرف کنندگان واقعی فرآورده‌های نفتی شناسایی می‌شود.

یاسمی به دریافت نفت سفید برای خانوارهای بدون انشعاب گاز با استفاده از کارت بانکی اشاره کرد و افزود: این طرح از امروز، 16 آبان‌ماه به صورت پایلوت در شهرستان‌های کنگاور و سنقرو کلیایی به اجرا در می‌آید.

این مسؤول با بیان اینکه در زمینه فرآورده‌های نفتی در استان هیچگونه کمبودی نداریم، افزود: 98 هزار خانوار در منطقه کرمانشاه زیر پوشش این شرکت هستند که از طریق 440 فروشندگی روستایی می‌توانند گاز مایع و نفت سفید مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار