مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از آمادگی این شرکت برای تامین سوخت زمستانی مشترکین نفت سفید و همچنین صنایع خبر داد.
کد خبر: ۷۹۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 07 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریدون یاسمی با اشاره به فراررسیدن فصل سرما و افزایش مصرف سوخت خصوصا نفت سفید، گفت: آمادگی لازم برای تامین نفت سفید مشترکین را داریم و حدود 400 فروشندگی که عمدتا در روستاها هستند، در این زمینه مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه از این پس دریافت سهمیه نفت سفید مشترکین از طریق کارت‌های بانکی میسر خواهد شد، عنوان کرد: از امروز(16 آبان) این طرح را به صورت پایلوت در کنگاور و سنقر اجرا می‌کنیم و پس از آن به تدریج در سایر شهرستان‌های استان دریافت سوخت از طریق کارت بانکی فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه همچنین از اجرای راستی آزمایی مشترکین نفت سفید با هدف جلوگیری از هدررفت سوخت یاد کرد و ادامه داد: بعد از اجرای این کار آمار مشترکین را می‌توان به صورت دقیق اعلام کرد.

یاسمی اظهار کرد: آمادگی لازم برای تامین سوخت صنایع نیز وجود دارد و هماهنگی‌های لازم را نیز در این زمینه با شرکت گاز انجام دادیم.

وی در ادامه از مصرف بیش از 34 میلیون و 143 هزار لیتر نفت سفید توسط مشترکین خانگی در استان کرمانشاه در هفت ماهه امسال یاد کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 23 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تاکید کرد: اگر مصرف پتروشیمی‌ها را نیز اضاف کنیم این میزان به حدود 179 میلیون و 570 هزار لیتر می‌رسد.

یاسمی گفت: ذخیره مناسبی در زمینه فرآورده‌های نفتی در استان داریم و کمبودی نداریم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار