روز گذشته خبری در فضای مجازی و برخی کانال‌های خبری مبنی بر تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه منتشر شد که برای جویا شدن از چند و چون این ماجرا با مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه گفت و گو کردیم.
کد خبر: ۷۹۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 05 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،وحید خسروی در خصوص سوال یکی از نمایندگان و درخواست طرح تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه، گفت: اواخر سال گذشته «سید قاسم جاسمی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی سوالاتی را در خصوص عملکرد استانداری کرمانشاه مطرح کرد.

وی افزود: درخواست نماینده کرمانشاه در مجلس این بود که با تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه به این سوالات پاسخ داده شود.

این مسئول تصریح کرد: سوالات آقای جاسمی طبق روند قانونی به وزارت کشور تحویل و از طریق وزارت کشور برای استانداری کرمانشاه جهت ارائه پاسخ ارسال شد که در همان مهلت قانونی به تمام سوالات پاسخ داده شد.

خسروی افزود: پاسخ این سوالات توسط استانداری کرمانشاه به وزارت کشور ارسال و از طریق وزارت کشور به کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس ارسال شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در مرحله بعدی و طبق روند قانونی که بالاترین مسئول دستگاه اجرایی باید برای پاسخگویی در جلسه کمیسیون مربوطه حاضر شود، استاندار کرمانشاه روز گذشته(دوشنبه) با حضور در این کمیسیون پاسخگوی سوالات مطرح شده بود و توضیحات بیشتری پیرامون این سوالات ارائه شد.

وی افزود: بعد از این مرحله، در کمیسیون مربوطه در خصوص پاسخ این سوالات رای گیری خواهد شد و نتیجه این رای‌گیری مرحله بعدی کار را مشخص می‌کند که هنوز این رای گیری انجام نشده است.

این مسئول یادآور شد: اینکه در اخبار عنوان می‌شود نماینده کرمانشاه از پاسخ سوالات قانع نشده و یا تحقیق و تفحص از استانداری به صحن علنی مجلس می‌آید، مورد تایید نیست، چرا که هنوز رای کمیسیون در این‌باره مشخص نبوده و اعلام نشده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار