حسن آمویی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه، علت اصلی کاهش قیمت گوشت قرمز را جا به جایی کشتارگاه، نزدیکی آن به میدان دام، و در پی آن کاهش نرخ جا به جایی و حمل و نقل دانست .
کد خبر: ۷۹۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 05 November 2019

حسن آمویی در خصوص کاهش قیمت گوشت قرمز در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: قیمت گوشت گوساله کیلویی 10 هزار تومان کاهش یافته، هفته ی گذشته نیز گوشت گوسفند 10 هزار تومان کاهش داشت که این کاهش قیمت ها ادامه دار بوده وگوشت گوسفند نیز 2 هزار تومان دیگر کاهش قیمت داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در واقع تقلیل قیمت ها در کشتارگاه جدید موجب کاهش قیمت گوشت شده است.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه اظهار داشت: ایجاد جو رقابتی در میان کشتارگاه ها از نرخ گذاری های تکی جلوگیری می کند و این رقابت می تواند در خدمت رسانی بهتر به مردم تاثیرگذار باشد.

آمویی درباره نظارت بر قصابی ها و رعایت مسائل بهداشتی افزود: در حال حاضر اصناف همچون گذشته ها در مقابل سازمان های ناظر قرار نمی گیرند بلکه خود را در کنار سازمان های نظارتی می بینند. و هشدار یا ارشاد از سوی این سازمان ها را به دیده منت می پذیریم. نظارت ها هم منطقی و معقول است.


وی در پایان گفت در حال حاضز  210 عدد قصابی های مجوز دار در سطح شهر کرمانشاه در حال فعالیت هستند که تعدادی نیز تقاضای جواز در دست اقذام داریم.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار