ملی پوش دوچرخه سواری ایران که اخیرا مدال برنز مسابقات دوچرخه سواری تریال قهرمانی آسیا در اندونزی را کسب کرده، گفت: برای رسیدن به این مدال بدون مربی، حریف تمرینی و یا حتی پیست و تنها در پارک‌ها تمرین می‌کردم.
کد خبر: ۷۹۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 04 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،احمد جباری در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه از پنج سال پیش بصورت حرفه‌ای وارد رشته دوچرخه سواری تریال شدم، اظهار کرد: طی این سالها بصورت مداوم در مسابقات مختلف کشوری شرکت کرده و مقام آوردم و این موفقیت‌ها درحالی بود که هیچ زیرساختی برای تمرین در کرمانشاه نداشتیم.

وی تصریح کرد: پس از آنکه امسال هم در مسابقات قهرمانی کشور مقام آوردم و قرار شد به مسابقات آسیایی اعزام شوم، همانند سالهای گذشته تمریناتم را در پارک لاله و سراب قنبر کرمانشاه انجام می‌دادم.

ملی پوش دوچرخه سواری ایران افزود: تمرین کردن در پارک به دلیل اینکه هیچ زیرساختی ندارد خطرات زیادی داشت، اما به خاطر علاقه‌ام به این رشته این خطرات را قبول می‌کردم و ادامه می‌دادم.

وی اضافه کرد: چون هیچ مربی و حریف تمرینی هم نداشتم، به ناچار فیلم مسابقات و تمرینات دوچرخه سواران خارجی را می‌دیدم و بر همان مبنا تمریناتم را انجام می‌دادم.

جباری تصریح کرد: 15 روز قبل از اعزام به مسابقات آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت شدم که آنجا هم زیرساخت مناسبی برای تمرین نداشتیم و در نهایت بادست خالی به مسابقات اعزام شدیم و با دست پُر برگشتیم.

وی بابیان اینکه این برای اولین بار بوده که در مسابقات آسیایی شرکت کرده، عنوان کرد: امکانات و زیرساخت‌های اندونزی به عنوان کشور میزبان بسیار خوب بود، بگونه‌ای که برای اولین بار بود چنین تجهیزات و امکاناتی را می‌دیدیم.

دوچرخه سوار کرمانشاهی عضو تیم ملی ایران اعلام کرد: سطح مسابقات با وجود رقبایی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، اندونزی، مالزی، قزاقستان، هند و... بسیار بالا بود، اما خوشبختانه با غیرت توانستیم مدال آوری کنیم.

وی در ادامه بابیان اینکه سختی‌ها و مشکلاتی که برای تمرین در کرمانشاه دارد او را برای ادامه دادن مسیر مردد کرده، عنوان کرد: قطعا همه ورزشکاران حرفه‌ای آرزو دارند در مسابقات جهانی حضور داشته باشند، اما زمانی که هیچ زیرساختی نیست که در حد جهانی تمرین کنم، چطور مسیر را ادامه دهم.

جباری ضمن قدردانی از حمایت‌هایی که هیات دوچرخه سواری استان طی ماه‌های گذشته از او داشته، عنوان کرد: ازهیات استان خواسته‌ام تا برای رسیدنم به مسابقات جهانی کمک کند و آنها هم قول‌هایی داده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار