راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در کرمانشاه با حضور گسترده و حضور در صحنه مردم شهید پرور کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۷۹۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 04 November 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان راس ساعت 10 صبح حضور اقشار مختلف مردم ،استاندار،نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان،نمایندگاه مجلس شورای اسلامی،مدیران ارشد انتظامی ونظامی،مدیران دستگاه های دولتی،دانش آموزان و دانشجویان استان  همزمان با سراسر کشور در استان و سراسر شهرستانها آغاز شد.

براساس این گزارش، سخنران مراسم سیزده آبان امسال در کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور است.

همچنین، در این راهپیمایی مردم همیشه در صحنه کرمانشاه با شعار های < مرگ بر آمریکا><مرگ برمنافق> <مرگ بر اسرائیل> <13 آبان ماه یوم الله یوم الله> حضور یافتند تا بار دیگر به دشمنان ثابت کنند هرگز نخواهند گذاشت به انقلاب و نظام اسلامی خدشه ای وارد کنند .

در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه بیانیه‌های دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت کننده در این مراسم  قرائت خواهد شد و در پایان قطعنامه سراسری این راهپیمایی خوانده خواهد شد.

 این راهیپمایی تا  ۱۱:۳۰صبح ادامه خواهد داشت .

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار