مراد علی تاتار در گفتگو با تابناک:
فرماندار قصر شیرین، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه را اثبات همدلی و قدرت ملت ایران به دشمنان خواند.
کد خبر: ۷۹۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 04 November 2019

مراد علی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: روز 13 آبان روز استکبار ستیزی است. دانش آموزان در سال 57 در چنین روزی برای مبارزه با استکبار به خیابان ها آمدند و رژیم طاغوت با استفاده از نیروهای امنیتی خود تعداد زیادی از آن ها را به شهادت رسانید و این روز برای ما ماندگار شد.


وی افزود: متعاقب آن حادثه جنگ تحمیلی به وقوع پیوست. جنگ نابرابری که دانش آموز نمونه شهید فهمیده خود را به زیر تانک انداخت به شهادت رسید او نمونه ی بارزی از هزار دانش آموزی بود که به امامشان لبیک گفتند و در راه مبارزه با رژیم ستم شاهی جان دادند.


فرماندار قصر شیرین ادامه داد: این روز روز ارزشمند و گران بهایی است بایستی آن را گرامی بداریم و برای همیشه در ذهن دانش آموزان و جوانان ما ماندگار شود ما هر ساله برای گرامیداشت این روز مراسمی تحت عنوان 13 آبان برگزار می کنیم که دانش آموزان نیز در آن حضور دارند.


تاتار با اشاره به اینکه امسال نظام جمهوری اسلامی نسبت به گذشته به وحدت و همدلی بیشتری نیاز دارد، عنوان کرد: ما نیز در چنین شرایطی باید حضور پررنگ تری داشته باشیم. با توجه به تحریم های ظالمانه و توطئه های دشمنان بایستی حضورمان را به دشمنان نشان دهیم. ملتی که همواره در خنثی کردن توطئه های دشمن پیشرو بوده اینبار نیز خود را به دشمنان ثابت خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار