معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز تاکید کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان پیام ایستادگی و مقاومت را به دشمنان و پیام امیدواری و اقتدار را به ملت های قرار گرفته در خط مقاومت صادر خواهد کرد.
کد خبر: ۷۹۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 02 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمدابراهیم الهی تبار در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳آبان ماه اظهار داشت: علیرغم اینکه سال گذشته وعده  رقم خوردن تابستان داغ برای ایران را دادند اما  برای خودشان داغ شد پس از آن وعده ۱۳آبان را دادند اما بازهم اشتباه کردند و در محاسبات خود راه خطا رفتند.

وی افزود: ملت ایران علیرغم تحریم های اقتصادی و مقامات عالی رتبه و زحمات  بر اثر تحریم ها، صبورانه در حال مقاومت است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: علیرغم هدف گیری اقتصاد کشور در تحریم ها، آمارهای بین المللی اذعان دارند که شاخص های کلان اقتصادی ایران در حال مرحله گذار بوده و روبه بهبود پیش می رود.

الهی تبار با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۱۳آبان به واقع اثرگذار است تاکید کرد: امروز شاهد اجماع یک حرکت در منطقه علیه ایران هستیم ما در دوران انقلاب این قبیل حرکات را را تجربه کردیم و انشالله ۱۳آبان با حضور گسترده نشان می دهیم که همچنان بر راه خود استواریم.

وی اظهار داشت: حضور ما پیام آور خواهد بود و ایستادگی ما برای ملت های دیگر که انقلاب اسلامی را نمایندگی می کنند خوشحال کننده خواهد بود.

الهی تبار در پایان بر آمادگی و برنامه ریزی دستگاهها در هر چه باشکوه تر شدن راهپیمایی ۱۳آبان در استان کرمانشاه تاکید کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار