مدیرکل اوقاف استان قم گفت: بیش از ۵۰ هزار نفر از خدمات اسکان در موکب شهدای منای آستان مقدس امامزاده جمال‌الدین علیه السلام بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۷۹۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 31 October 2019

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به فعالیت موکب آستان مقدس امامزاده شاه جمال علیه السلام به مناسبت اربعین حسینی در جوار این بقعه متبرکه اظهار کرد: این موکب با همکاری اداره کل حج و زیارت استان قم، از هجدهم مهر تا پایان ششمین روز آبان ماه در خدمت زائران حسینی از اقصی نقاط ایران و برخی از کشورهای خارجی بود.

وی افزود: اسکان شبانه و موقت، پذیرایی از زائران در وعده‌های غذایی مختلف و خدمات فرهنگی از جمله فعالیت‌های این موکب به شمار می‌روند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به آمار اسکان در موکب شهدای منا شاه جمال علیه السلام خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار و ۳ نفر طی این مدت از خدمات اسکان شبانه در این موکب بهره مند شدند همچنین ۳۹ هزار و ۶۹۷ نفر نیز به صورت موقت اسکان یافتند.

وی ادامه داد: ۵۲ هزار و ۹۸۱ وعده صبحانه، ناهار و شام در موکب شاه جمال(ع) در بین زائران توزیع شد؛ همچنین ۳۰ هزار و ۶۶۶ میان وعده صبح، ۳۲ هزار و ۹۷ میان وعده ظهر و ۵۷ هزار و ۲۲۶ وعده چای و شربت در ایستگاه صلواتی موکب در اختیار زائران قرار گرفت.

اسکندری از انجام ۷۶۵ سرویس پایان کار ایستگاه تاکسی سرویس صلواتی در موکب شهدای منا شاه جمال خبر داد و تصریح کرد: برگزاری ۱۵ شب مجلس عزاداری، و ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۲ هزار و ۷۸۷ نفر طی این مدت صورت گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: طی مدت فعالیت موکب شهدای منا شاه جمال علیه السلام ۱۳۰ میلیون و هفتصد و چهل و پنج هزار ریال دارو برای توزیع در بین زائران خریداری شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار