کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به تلف شدن سه هزار قطعه ماهی در حاشیه رودخانه قره سو، از مردم خواست فعلا تحت هیچ شرایطی از دستفروشان و وانتی‌ها ماهی نخرند.
کد خبر: ۷۹۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ 21 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهمن خدادادیان ، با اشاره به تلف شدن تعداد زیادی ماهی کوچک در حاشیه رودخانه قره سو گفت: به نظر می‌رسد این ماهیان که از سمت سد گاوشان آمده‌اند، بعد از عبور از محدوده شهرک صنعتی جاده سنندج تلف شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر حدود سه هزار قطعه ماهی ریز در حاشیه رودخانه قره سو تلف شده که کار جمع آوری آنها با همکاری شهرداری در حال انجام است.

خدادادیان تصریح کرد: قرار است نمونه برداری از این ماهیان توسط دامپزشکی و محیط زیست صورت گیرد تا علت دقیق تلف شدن آنها مشخص شود.

وی افزود: ماهیان بزرگ هنوز در رودخانه قره سو زنده هستند و متاسفانه این ماهیان توسط برخی افراد سودجو صید شده و توسط دستفروشان در شهر فروخته می‌شوند.

خدادادیان تصریح کرد: با توجه به تلف شدن ماهیان کوچک، سلامت این ماهیان بزرگ تایید شده نیست، بنابراین از مردم بویژه مردم شهرک های "کرناچی" و "الهیه" تقاضا می‌شود از خرید ماهی از دستفروشان و وانت‌ها به طور جد خودداری کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار