مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام بالغ بر 100 مبلغ به نقاط مختلف استان در دهه پایانی صفر خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 21 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام اسماعیل قبادی  با ، با اشاره به آغاز برنامه‌های دهه پایانی صفر در مساجد و حسینیه‌های استان کرمانشاه، گفت:با توجه به وجود مناسبت‌هایی همچون رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) برگزاری مراسم عزاداری در دهه پایانی صفر در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا از گذشته‌های خیلی دور مرسوم بوده است.

قبادی با اشاره به اعزام بیش از 100 مبلغ به نقاط مختلف استان در دهه آخر صفر، اضافه کرد: بیش از نیمی از این مبلغین غیربومی بوده و از قم و دیگر استانها به نقاط مختلف استان کرمانشاه اعزام شده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بیشتر این مبلغین مرد هستند، هرچند بین آنها زنان مبلغه هم وجود دارند.

وی ادامه داد: مبلغین اعزامی به نقاط مختلف استان در دهه پایانی صفر به بیان مسائل اعتقادی و احکام پرداخته و با برپایی محافل نوحه سرایی و عزاداری به روشنگری در مورد اهداف قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا خواهند پرداخت.

قبادی سپس رویکرد سخنرانی‌های دهه پایانی صفر را تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و افزود: باید برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد مختلف فرهنگی و اجتماعی در جامعه تبلیغ و تلاش کنیم، زیرا عمل به این بیانیه موجب اقتدار و استحکام بیشتر نظام اسلامی می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار