معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی از طریق مرز‌های چهارگانه عازم کربلای معلی شده‌اند.
کد خبر: ۷۸۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 17 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس و پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری‌نژاد در بازدید از مرز خسروی، اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی از طریق مرز‌های چهارگانه عازم کربلای معلی شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ادامه داد: در این مدت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نیز پس از کسب توفیق زیارت به کشور بازگشته اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با موج بازگشت زوار از مرز‌های خسروی، مهران، شلمچه و چذابه روبرو هستیم، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مشکلی در این خصوص نداریم.

نوری‌نژاد همچنین از حضور ۲۴ ساعته پلیس در مرز‌های چهارگانه کشور خبر داد و گفت: خدمات‌رسانی نیروی انتظامی به زائران تا زمان بازگشت آخرین زائر از کربلای معلی ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در عین حال از زائران خواست تا در هنگام بازگشت با استراحت در موکب‌ها و توقفگاه‌های در نظر گرفته شده شیرینی و حلاوت این سفر پربار و معنوی را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

وی گفت: طبق گزارش همکاران ما در پلیس راهور، طی روز‌های اخیر با افزایش سوانح رانندگی در جاده‌های کرمانشاه، خوزستان و ایلام روبرو بوده‌ایم که عمدتا نیز به خاطر خستگی و خواب‌آلودگی رخ داده است.

نوری‌نژاد در پایان، با تمجید از تلاش ماموران پلیس استان کرمانشاه در برقراری امنیت کافی برای زائرانی که مرز خسروی را برای تردد خود انتخاب کرده‌اند، گفت: خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی در این مرز فراهم و زائران مشکل چندانی برای ورود و خروج نداشته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار