فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت:تا کنون حدود ۳۹ حادثه مربوط به زائرین رخ داده که در این حوادث متاسفانه ۸ نفر فوت و ۲۵ نفر مصدوم و ۲۵ تعداد مصدومان نیز منتقل شدند.
کد خبر: ۷۸۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 17 October 2019

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از ابتدای طرح تا شب گذشته 39 هزار و 143 نفرزائر را اسکان داده ایم و در کل استان کرمانشاه حدود 65 مكان را در نظر گرفته ايم دو اردوگاه نيز در نقطه صفر مرزي و قصر شيرين داریم.

وی  خاطر نشان کرد:در مجموع چهار صد نفر از پرسنل و نجات گران در كل طرح درگير هستند كه اكثر آن ها داوطلب اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: 5 آمبولانس در مرز، 11 خودرو نجات و 15 آمبولانس در كل مسير مستقر کرده ایم. همچنین 5 خودرو در مرز به عنوان درمانگاه سيار برأي حوادث احتمالي ،اختصاصدو فروند بالگرد توسط نیروی هوایی هلال احمر برای ارائه خدمات لازم به زوار اربعین اختصاص داده شده است. 

معتمدی با اشاره به استقرار دو دستگاه خودرو ارتباطات ماهواره ای توسط هلال احمر، تاکید کرد: درمان خارج از كشور هم به عهده هلال احمر است كه 2 هزار و 500 نفر نيرو به صورت داوطلبانه از كل كشور هستند، از این تعداد حدود 100 نفر از كادر امداد درمان استان کرمانشاه است.

وی در پایان افزود: يك فروند بالگرد توسط نیروها هوایی ما در مرز مستقر است در صورت لزوم یک فروند دیگر به آن اضافه می شود. همچنین هلال احمر مسئولیت اسکان1 هزار نفر از زائرینی که در نوزدهم مهر ماه هنگام اوج تردد زوار مجبور به اسکان شدند را به عهده دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار