مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تسطیح مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین منتهی به امامزاده محمد عابد (ع) در جاده مشهد میقان اراک خبر داد
کد خبر: ۷۸۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 16 October 2019
شانه سازي
علی زندی‌فر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی اربعین و افزایش چشمگیر سفر‌ها به مرز‌های کشور نسبت به سال‌های گذشته، افزود: استان مرکزی به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص خود یکی از استان‌های پرتردد است و با توجه به افزایش سفر‌ها به سمت مرز‌های کشور و شرکت در راهپیمایی اربعین این تردد در محور‌های مواصلاتی استان نیز در روز‌های منتهی به اربعین حسینی شدت گرفته است.
وی تصریح کرد: مجموعه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان مرکزی و راهداران در کنار افزایش حجم خدمات خود به زائران اربعین حسینی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی و گشت‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی خدمات‌رسانی خود را برای مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در استان نیز توسعه بخشیده‌اند.

زندی‌فر بیان کرد: در این راستا عملیات تسطیح، رگلاژ و آب‌کوب مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به سمت امامزاده محمد عابد (ع)، در جاده مشهد میقان نیز توسط عوامل همیشه در صحنه راهداری اجرایی شد.

وی با بیان اینکه عملیات به صورت یکپارچه در ۶ کیلومتر از مسیر جاده مشهد میقان اراک اجرایی شد، افزود: این عملیات به وسیله  یک دستگاه ماشین گریدر، یکدستگاه آبکش و یکدستگاه غلطک ونیرو‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای که در همه شرایط آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند به صورت امانی انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: پرسنل خدوم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که از مهرماه خدمت رسانی به زائران حسینی را در بخش‌های مختلف آغاز کرده‌اند، در روز اربعین نیز در مسیر تردد جاماندگان اربعین نیز خدمت‌گذاری خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار